Aika kulluu nopiaa

Musta tuntuu siltä et aina ku mää kirjotan tänne ni mulle on tulossa uusia elukoita. Mut siihen on vaa yks ratkasu. Mun pittää alakaa kirjottelemaan usseemmin tänne ni ei tuntuis siltä. Mää oon pitkään haaveillu siitä et mää saisin mustan hiiren ja nyt mää saan ihan lähiaikoina sellaisen. Se on tyttöhiiri eli totuttamishommia tiedossa.  Elukoilla menee hyvin. Kaikki on ollu terveitä ja ollaa vaa perus arkee eletty niitten kans. Marsut mennee huomenna näyttelyy. Mää järkytyin vähä ku mää ilmotin marsuja sinne ku mää tajusin et Rosvo mennee jo veteraaniluokkaan. Aika kulluu ihan liian nopiaa. Rosvo täytti marraskuussa kolome ja Rados täyttää maaliskuussa kolome.  Vaikka noi mun pikkuelukat on vielä nuoria. Marjatta on nyt viis kuukautta ja Raija, Ritva ja Raila on kohta neljä kuukautta mut ku aika mennee nii nopiaa ni kohta mulla on semmosia vanhoja mummoja noi pikkuelukat. 

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Raija, Ritva ja Raila

En olis ikinä uskonu