Hamsterit ei oo mun juttu

 Mun pikkunen Tähkä piti lopettaa ku sille tuli kohtutulehus. Olis sille voinu syöttää antibiootteja, mutta se oli nii huonossa kunnossa et mää en enää halunnu kiduttaa sitä. Se olis ollu vaa sellanen aikapommi jos mää olisin syöttäny antibiootteja ku vaikka se tulehus olis saatu pois ni se olis tullu takas jossai vaiheessa. 

Huomasin tossa ku aloin kirjottaa et tää blogi on nyt 2 v. Tän viimesen vuojen aikana on opittu kaikenlaista kivaa marsujen ja hamsujen sairauksista ja menetetty rakkaita lemmikkejä ja tutustuttu uusiin. Mää päätin alottaa uuen blogivuoden tutustumalla mulle ihan vieraaseen lajiin mut mää en kerro vielä mikä se on. Jos kaikki menee sillee ku oon suunnitellu ni tulevana tiistaina mää haen kaks tyttöpoikasta ja ne edustaa tätä kyseistä uutta lajia. Mää oon nyt päättäny et hamstereita määä en toistaseks ota uusia. Ne ei ihan oo mun juttu. Toska saa kuitenki vielä viettää hyvän loppuelämän mun kans.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Aika kulluu nopiaa

Raija, Ritva ja Raila

En olis ikinä uskonu