Hyrrän ja räkänaamojen sota

 Minä eli kuningas Hyrrä hurjapää olin tänään sodassa ihmisiä vastaan. Ihmiset alotti sodan ja se kesti kaks tuntia ja mää hävisin sen. Se oli valtavan nöyryyttävää minulle, joka olen maailman mahtavin ja voittamaton hurjapää. Myönnän, että mulla on valtava ego. Mulla on niin iso ego, että se ei mahu mun pieneen läskiin kroppaan. Ne ryökäleen räkänokka ihmiset piti musta kiinni ja mun piti tapella kauheesti. Mää olin yhessä vaiheessa varma et mää voitin ku ne päästi mut aitaukseen riehuun. Sit ne räkänaamat otti mut kiinni ja leikkas kynnet. Ihmiset voitti tän erän mut ne saa vielä kärsii. Pelätkää kauheesti räkänaamat. Kuningas Hyrrä hurjapäätä ei toista kertaa voiteta!

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Aika kulluu nopiaa

Raija, Ritva ja Raila

En olis ikinä uskonu