Elämä ei oo ruusuilla tanssimista

 Mää oon yrittäny pitää tän blogin sellasena positiivisena ja ilosena mutta koska tää blogi kertoo elukoitten arjesta ja arki ei oo ruusuilla tanssimista joten... 

Eilen tuli ekan kerran käytyä sellasessa paikassa kuin eläinten päivystys. Ihmisten päivystys on mulle liianki tuttu mutta eläinten päivystys oli mulle uus kokemus. Mää huomasin eilen että Rosvon hengitys vinku ja se aivasteli ja sen nenästä valu räkää.Me lähettiin käymää sielä päivystyksessä. Se elläinlääkäri sano et Rosvolla on joku hengitystietulehus. Nyt se saa kipulääkettä ja antibiottia. Onneks Rosvon yleiskunto on sillai hyvä mut marsu kyl viimesee asti piilottelee sen oireita eli mää en voi tietää et kuin kipee se oikeesti on. Mua ahistaa ihan hirveesti tää tilanne. Mulla on liian tuoreessa muistissa Pellen sairastelu ja tukiruokinta ni mää vaan toivon et Rosvo ei saa mitää ripulia niistä lääkkeistä. Mää toivon niin paljon et Rosvo paranee. Siitä.on kerenny tulla sen pienen elämänsä aikana mulle tärkee ja mää toivon myös Diudin takia et Rosvo paranee. Rosvo on muuten karanteenissa ku se lääkäri sano et se ei oo varma voiko Diudille tulla sama tauti. Onneks noilla on kakskerroksinen häkki ni oli helppo sulkee toinen alas ja toinen ylös. Pitäkää kaikki jotka luette tätä blogia peukkuja Rosvolle et se paranis.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Raija, Ritva ja Raila

Aika kulluu nopiaa

En olis ikinä uskonu