Pelle 8.9.2017-9.12.2020

 Nousin päälle iltatähden avaruuteen kulkemaan. Anteeks anna, että lähden luokses jää muistoni asumaan.

Mää olin ollu jo kauan tosi kipee. Mää en halunnu syyä mittää. Toi mun omistaja käytti mua lääkärissä. Ne käski mun alkaa syömään mutta mää en pystyny. Mun omistaja syötti mulle sellasta puuroa tosi kauan. Se joskus yölläki heräs mua syöttään. Se mua viikon syötti. Se joutu pesemään mua monesti ku mulla oli ripuli. Mulla oli taas varattu lääkäriaika. Se mun omistaja päätti pestä mut ennen sitä lääkäriä. Sit ku se oli pessy mut ni me istuttiin kauan lattialla. Se omistaja sano mulle että mää saan kyllä lähtee jos mää haluun mut mää en vielä halunnu.

Mää kuulen puhetta. Mun omistajan ääni kuulostaa siltä että se kuuluis puhelimesta. Sitten mää tajuan et mun omistaja ei tullukkaa mun kans lääkäriin vaan se jäi autoon. Se ei kuulemma saanu tulla sinne ku sillä oli flunssa. Sitten mää oon takas autossa. Omistaja ottaa mut sylliin. Se sano et se rakastaa mua ja et se hommaa Diudille kaverin. Mää uskon sen. Sit mää menin takas lääkäriin ja se lääkäri nukuttaa mut ikiuneen.

Avaruuden tähtihaasta tassullani vilkutan ikiunen ihmemaasta viestin kerron rauhaisan. Hyvästi rakas pikkunen Pelle. Diudin kans me jäätiin sua kaipaamaan ja Diudilla on se uus kaveri niin ku mää lupasin. Rosvo sen nimi on sellanen pieni kirppu se on. Heippa nytten Pelle, terkkuja Hermannille kerro.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Raija, Ritva ja Raila

Aika kulluu nopiaa

En olis ikinä uskonu