Tähkän takia sairaalaan

Mää oon Tähkä ja mää oon syyrianhamsteri. Mää tulin tänne mun omistajan blogiin höpisemään jotain mun elämästä. Se omistaja sano et näitä sen elukoitten kirjottamia tekstejä on luettu eniten ni se halus et mää kirjotan tänne jotain. Mulla menee hyvin. Mää tuun toimeen mun omistajan kans mut sillon mää suutun sille jos se herättää mut. Mun omistaja varmaa suuttuu mulle ku mää kerron tän tarinan ku se sano et mää en saa kertoo tätä mut mää kerron silti. Mää oon purassu kaks kertaa sen sormesta. Se toinen kerta ei ollu niin hauska vaikka sillon tuli enemmän verta mut eka kerta oli hauska. Se mun omistaja vahingossa herätti mut. Mää suutuin sille ja purasin sitä sormesta ja siitä tuli pari tippaa verta. Sit se soitti johonki numeroon ja ne sano et sen pittää lähtee sairaalaan. Sit sille mun omistajalle tuli paniikkikohtaus ja se alko itkemää. Sit se rauhottu ja alko rähjään mulle ja mulla oli hauskaa. Sille ei edes tullu iso haava mut sen silti piti käyä sairaalassa. Se sano myöhemmin mulle et jos se olis tienny et se käsketää sairaalaa ni se ei olis ikinä soittanu siihen numeroon. Nyt me ollaan mun omistajan kans sovittu meijän riidat mut nyt meillä on vissiin uus riita ku se kanto mun häkin eilen illalla johonki outoon paikkaan. Ollaan siis sen porukoilla ni mää en tiiä mikä paikka tää on. Mun omistaja haki mut takas tänne sen huoneeseen. Se sano et se siks vei mut pois yöks ku mää kuulemma riehun liikaa.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Aika kulluu nopiaa

Raija, Ritva ja Raila

En olis ikinä uskonu