Parhaat tekstit syntyy yöllä

 Mää luin äsken mun blogia ku en mää oo niitä tekstejä niitten julkasemisen jälkeen lukenu. Aika monen tekstin kohalla mää mietin et miten mää oon kehannu edes julkasta niitä ku ne on nii hirveitä mut muutamat tekstit oli oikeesti hyviä tai muuten hauskoja. Mää en tiiä onko se kuin huolestuttavaa että nauraa räkäsesti omille jutuille. Melkee kaikissa hauskoissa teksteissä on yks yhteinen asia, ne on kirjotettu yöllä. Mää laitan nyt mun mielestä 10 parhaan tekstin otsikot tähän parhaimmasta huonompaan ja perustelut kaikkiin. Joku saa sit lukee ne tekstit jos haluaa. Mää en poista ainakaa niitä hyviä tekstejä ikinä.

1 Hyrrä kertoo faktoja

Se on kyllä mun teksteistä paras. Se on kirjotettu yöllä ja sillon mun mielikuvitus toimii parhaiten.

2 Hyrrän lemmikki

Samaa sarjaa ku toi ykkönen ja samat perustelut.

3 iltasatu 

Mun eka hyvä teksti. Mää oon kirjottanu yöllä tän ja Pelle ja Hermanni kerto niitten päivästä. 

4 mun ajatuksia

Mää en ymmärrä miten mää oon osannu kirjottaa niin sekavan tekstin. Luulis et se on jopa mun olemattomilla kirjotustaidoilla mahotonta mut ei näköjää. Siinä on mulle hyvä muisto tosta koronakeväästä joka oli aika ankee.

5 Hermannin muistolle

Ei yhtää hauska teksti mut aina ku mää luen tota ni mää alan vieläki itkemää. Siitä tekstistä mää oon aika ylpee.

6 Ei menny ihan putkeen

Tossa tekstissä ei oo mitään hauskaa mut se juttu on kyllä niin koominen.

7 Tähkän takia sairaalaan 

Mun näkökulmasta toi tarina ei oo hauska mut ku mää laitoin Tähkän kirjottaan sitä ni siitä tuli hauska.

8 Lihapilttiä vai sisäfilettä

Koska tää on mun elukoitten blogi ni mää en puhu täälä mun asioista enkä mun perheestä. Mää kuitenki jaoin tän tarinan tänne ku se oli niin hauska. Tollasista asioista me väitellää mun iskän kans.

9 Mää oon petturi 

Toi teksti oli työläs tehä ku piti muistaa kirjottaa paljon. Onneks siitä tuli hyvä.

10 Hamsterin ja marsun erot

Aika tylsä teksti mut toi loppu on jotenki hyvä.

Tässä on mun mielestä parhaat tekstit. 

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Raija, Ritva ja Raila

Aika kulluu nopiaa

En olis ikinä uskonu