Mää oon petturi

 Huomenta! Mää yritin joskus tehä sellasen tekstin tänne missä mää kerron mun ja elukoitten perus päivästä. Mää en sillon muistanu tehä sitä loppuun ni mää tuhosin sen. Nyt mää teen uuen.

Klo 7.36

Mää heräsin ku tuli jano ja mää kävin juomassa ja nyt mää en saa unta. Mun pitää herätä klo 10 ku mun kaveri hakee mut ja elukat ja mun siskon ja vie meijät meijän kotiin. Mun pitää siis herätä ku.mun pitää pakata vielä. Mää en vielä kerro et miks mun sisko on täälä mun kämpillä koska mää haluun et tää olis hyvä teksti ja siks mää en kerro sitä vielä.  Varmaa turha haaveilla et tää olis hyvä teksti ku mun aivot on väsymyksestä sekasin. Nukkumatti on kyllä juluma ku jättää tämmösen ongelmaihmisen ilman unta heti ku sille tulee vähän jano. Se varsin hyvin tietää et väsymys ei tee sille ongelmaihmiselle hyvää. Nyt mää yritän saaha vielä vähän aikaa unta ennen ku mää räjähdän. Toivottavasti mää muistan kertoo ne tän päivän asiat myöhemmin.


Klo 9.17 

Mää en oo saanu unta. Jos kaikki menee putkeen niin kohta tapahtuu seuraavaa: kohta nousen ylös. Saatan sanoa siskolle joo ku en jaksa sanoo huomenta. Sit mää raahaan ruhoni suihkuun ja pukemaan ja syömään aamupalaa. Sit mää pakkaan mun ja elukoitten loput kamat ja sit me häivytään.  


Klo 10.45 

Oon käyny suihkussa ja saanu vaatteet pääle. Me syyään aamupalaks pitsaa ja ne on nyt uunissa. Elukat ei saa aamupalaa tänää. Me syyään siks pitsaa tänää aamupalaks ku me ei ihan heti keretä tekee ruokaa kotona. 


Klo 15.16

Me lähettii mun kämpiltä joskus 12 aikaan ja sit me käytiin hakee mulle ja mun siskolle hamsterit. Ne on molemmat tyttöjä. Nyt mulla on kääpiöhamsteri ja toi uus on syyrianhamsteri. Siskon hamsterin nimi on Dumle ja mun hamsterilla ei oo nimeä vielä. Elukoitten ig:ssä on mun uuesta hamsterista kuva ja nimiehotuksia voi kertoo sinne. Mää petin just tänää yhen lupauksen. Mää lupasin itelle ja muille et mää otan vasta sitten lissää elukoita ku Hyrrä on kuollu ja aattelin et Hyrrä jää mun ainooks hamsteriks. Mut mulla vaa oli sellane fiilis et mää haluun ottaa toisen hamsterin ku multa kysyttiin muutama viikko sitte et haluunko mää ni mää halusin. Mää en täälä kerro et mistä me haettii ne hamsterit enkä mää sitäkää kerro et miks just sieltä haettiin mut mää koen sen niin et me samalla autettiin ihmisiä. Mää tykkään auttaa ihmisiä ja eläimet on kivoja ni mun ratkasu oli tämä. Mun piti kertoo siitä perus päivästä mut mää huijasin ku tää ei ollu perus päivä mut elukat mää laitoin häkkeihin ja ne sai ruokaa.


Klo 20.34 

Ei olla tehty mitää erikoista nyt illalla. Toi uus hamsteri päätti nukkua sellasen lentokoneen sisällä vaikka sillä on oikee pesäkoppi myös. Sit mää totesin et se on sikeäuninen kaveri. Se ei heränny vaikka mää vahingossa kolistelin sen häkin luona. Hyrrä olis heränny. Nyt toi uus hamsteri juoksee sen juoksulautasella ja Hyrrä nukkuu ja marsut syö ja mää löhöän sängyllä ja lopetan tän tekstin nyt. 

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Raija, Ritva ja Raila

Aika kulluu nopiaa

En olis ikinä uskonu