Moi taas

Mää en oo nyt.kirjottanu mitää vähään aikaan. Syy on se et mää menin takas kouluun ja mulle tuli muuta mietittävää ku tää blogi. Mun pitäs valmistuu ihan muutaman päivän päästä jos näyttö menee läpi. Sitten mulla alkaa uuet haasteet ja elukoitten elämä pyssyy aika samana paitsi jos me muutetaan. Mulla on hirvee marsukuume mut mää oon päättäny et mää otan sitte vasta lissää elukoita ku Hyrrä on kuollu.

Elukoilla menee hyvin. Mää yritän opettaa Diudia soittaan pianoa ja siitä on elukoitten instassa video. Mää oon alkanu monipuolistaan marsujen ja Hyrrän ruokavaliota. Mää vähennän niiltä kurkkua ja testaan uusia kasviksia. Marsut on käyny jo vähän pihalla. Mun pitäs ostaa niille uus ulkohäkki ku nykynen on ihan huono.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Aika kulluu nopiaa

Raija, Ritva ja Raila

En olis ikinä uskonu