Mun ajatuksia

Yks tuttu käski mun avata tänne mun omia ajatuksia ni tässä ois. Mää laitan tähä nyt sellasia mitkä käy mielessä lähes joka päivä. Mää alotan aamusta ja lopetan siihe ku mää meen nukkuu.

Joo, pitäs ettii puhelin. Mihin mää kuristun kohta. Jaa laturi meinaa hirttää mut. Puhelin on tossa näköjää. Ei raato 13.25. No joo mää nukahin kuuelta eli 7 h unta. Pitäs vissii nousta.
Järkyttävän kylymä. Mää oon ihan pihalla. Älkää puhuko mulle vielä. Jaa teillä on jo ihan päivä ja mulla on vasta aamu. Tää ruoka tökkii ku se pitää vetää aamupalaks.  Millon sitä valmistuu ku ei oo mitää etäopetusta.
Marsut pää kiinni te saatte ruokaa. Mitkä vaatteet sitä laittais päälle. Varmaa noi juoksuhousut ja huppari.
Pelle sää oot kauheen kiva ku sää röhnötät siinä mahan päällä ja nuolet mun sormia. Diudi taitaa ottaa susta mallia. En mää oo sitä ite opettanu nuolee mua. Diudi sää et taida olla mikää sylimarsu. Mun pitäs parturoida sut. Diudi sää oot mulla vaan siks ku Pelle tarvii kaverin. Tykkään mää susta silti vähäsen. Mikä video me katottas Pelle.
Pitäs siivota marsujen häkki. On kyl jotenki hirveen paskanen häkki taas. Pelle lopeta se kopin luukun järsiminen, sää pääset sit pois sieltä ku oon saanu teijän häkin valmiiks. Pää kiini ja pois siitä luukulta ku mää en uskalla avata sitä muute.
Pitiköhän mun ottaa rautaa tänää. En mää muista mää otan huomenna.
Mitä videoo sitä vois kattoo. Hyrrä lopeta se luukun järsimine. Joku kerta tolle käy pahasti. Se häkki sais tulla nopee. Toi on hulu elukka. Se on mun olkapäällä ja mun käsi on sen häkissä. Mun kutituksen sietokyky on koetuksella ku toi kiipee mun paljasta kättä pitkin. Toi on kivan tuntosta ku Hyrrä kävelee mun päällä ja ku se menee söpön pehmeeks karvapalloks ku se pesee itteensä. Hei kaveri, et varmana mee mun silmän päälle, se käy kipeetä. Jaa sää annoit mulle pusun. Muutenki häiriintyny elukka ni sit se vielä lähentelee. Jaa kello on kaks. Pitäs varmaa alkaa nukkuu mut ei väsytä.

Tässä vielä sellasia väsyneitä ajatuksia mitkä on joka yö aina erit.
Miks Hyrrällä on märkä kuono ja marsuilla ei. Miks mun leikkaushaavoista tuli sillo syksylä verta.  Nukahinko mää jo. En mää vielä.
Tässä nyt jotaki. Pääsette nyt vähä mun pään sisälle kattelee. Nää ajatukset koskee vaan tätä poikkeusaikaa.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Aika kulluu nopiaa

Raija, Ritva ja Raila

En olis ikinä uskonu