Marsuista juttua

Mää oon nyt viimeaikoina puhunu täälä paljon Hyrrästä ni mää aattelin vähä puhua marsuista. Niille kuuluu hyvää. Tänää mää laitoin ylimäärästä marsutavaraa myyntii. Toivottavasti joku ostais ne. Mää aloin tänää totuttaa Diudia valjaisiin ja Pelleä vähä muistuttelee et mitkä ne valjaat on. Toivottavasti päästäs kesällä molempien kans lenkille. Mää tällee illalla oon aika tylsistyny ni mää aina selaan nettiä. Mää yks ilta laitoin yhteen äänikirjasovellukseen hakusanaksi marsu ja mää aattelin et sieltä ei löyvy mitää ni sieltä löyty sellane hauska lastenkirja. Mää en muista sen nimee mut siinä oli marsu jonka nimi on Hyrrä ja se kirja kerrottii sen marsun näkökulmasta. Koska mää oon liian vanha kuuntelee lastenkirjoja ni mää alan nipottaa. Mua ärsyttää ku siinä on vaa yks marsu vaikka marsu on laumaeläin. Muutenki siinä on kaikkia tyhmii kohtii mut lastenkirjoissa on aina.  Muuten se kirja on aika hauska. Just sellane mitä mää voisin kirjottaa mun marsujen näkökulmasta.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Aika kulluu nopiaa

Raija, Ritva ja Raila

En olis ikinä uskonu