Hyrrä kertoo faktoja😂

Mää en tiiä et kuinka paljon toi mun omistaja on haukkunu mua tänne sen blogiin ni mää sain sitte tulla tänne kirjottamaan vähän faktoja mun elämästä.
Kuulemma tässä blogissa on kerrottu siitä ku mää sain uuen häkin. Se on kyl parempi ku se vanha. Mun omistaja aina valittaa siitä ku mää karkaan. Se ei oikee tajua et mää haluan nähä maailmaa niinku kaikki muutki. Mää oon aatellu sen niin että ku noi ihmiset käy pihalla ni munki pitää päästä ulos. Vaikka mulla on nyt iso talo ni silti tuntuu välillä et seinät kaatuu päälle. Monet ihmiset on sanonu niin. Aina ku mun häkki aukastaan ni mää meen salamana yläkertaan ja kiipeen mun omistajan kättä pitkin sen käjelle. Jos sen käsi ei oo siinä ni mää karkaan ite. Se on kuulemma liian vaarallista.
Maailman parhaita hetkiä on ne ku mut päästetään juokseen vapaana mun omistajan huoneessa. Siellä on aina kaikkee mielenkiintosta kuten suklaata, kokista ja meetvurstia. Mää en kuulemma saa syyä niitä. Tämäki tarina on kuulemma aikasemmassa tekstissä ni mää en saa kirjottaa sitä uuestaan.
Tänää oli kamala päivä. Tänää kävi kaikkee outoo. Mää sain uuen pesän. Ne laitto sen pesän mulle ni ne samalla tuhos mun ruokavaraston. Sitte mun piti alkaa kaivuuhommiin ja ettiä ne ruoat. Mun mielestä ne ihmiset ei ois saanu hajottaa sitä mun ruokakätköä. Mää kävin tänää ihmisten vessassa. Mun omistaja tuli vaihtaan mulle uutta vettä. Mää halusin mukkaan. Sit se omistaja suuttu ja otti mut mukkaan. Mää hengailin sen niskassa ku se vaihto sitä vettä. Sit se laitto sitä pulloo takas häkkii ja mää en halunnu pysyä sielä ni se päästi mut tutkimusmatkalle. Ei tää päivä ollu ihan kamala ku mää sain uutta ruokaa. Se on hyvvää.
Paras asia mun häkissä on juoksupyörä. Se on kumma vehje. Ei auta vaikka mää kui juoksen ni silti ei maisemat vaihu.
Perusfaktoja musta
Lempiruokaa on siemenet, meetvursti ja suklaa. Kahta viimestä en saa enää ikinä.
Lempijuoma on kokis mut sitäkää mää en saa ni tyydytää veteen vain.
Tykkään kattoo mun omistajan kans videoita ja mun lempiohjelma on salkkarit. Siitä mää saan kuulemma huonoja vaikutteita. On kiva kattoo ihmisten sekoiluu.
Meijän elukoitten instassa on musta video kaivuuhommissa.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Aika kulluu nopiaa

Raija, Ritva ja Raila

En olis ikinä uskonu