Ei menny ihan putkeen

Mää pidin äsken Hyrrää vappaana mun huoneessa. Mun sisko oli täälä kans ja se söi pitsaa ja sillä oli kokista. Hyrrä siis oli irti ja se onnistu nappaamaan siitä pitsalautaselta meetvurstipalan ja se söi sen. Ei siinä vielä mittää. Sit se löysi mun tyhjän banaanisuklaapussin. Se meni sinne ja alko syömää sen pussin pohjalla olevia suklaamuruja. Mää otin sen pussin ja olin viemässä sitä roskii ni mää onnistuin kaataan sen mun siskon kokislasin just sen pöyän alle missä marsujen häkki on. Mun sisko pyyhki ne kokikset siitä lattialta. Me päästettiin Hyrrä taas irti. Mun roskapussiin oli menny sitä kokista ja Hyrrä meni nuoleen sitä. Hyrrä siis söi tänää kaikkee mahollista mitä se ei sais ni että hyvin mennee.
Elukoitten instassa on video Hyrrästä ku se touhuaa täälä.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Aika kulluu nopiaa

Raija, Ritva ja Raila

En olis ikinä uskonu