Karvanaamojen kuulumisii

Ei tänne mittää erikoista kuulu. Sen hamsterin kans on menny ihan hyvi. Sen nimi on Hyrrä. Sitä mää en varmaa ikinä kerro miten Hyrrä tuli mulle, koska mää en viitsi kertoo sitä ku se ei ollu ehkä mun fiksuin veto mut ei marsutkaa ollu mun fiksuin homma paitsi Diudi. Mää oon nyt opiskellu tota hamsterin hoitamista. Mää tajusin tässä yks päivä et kaikki mun elukat on karannu ainaki  kerran. Pelle tai Hermanni karkas multa häkin alle samana päivänä ku ne tuli mulle, Hermanni on karannu pihalla ja sitte se on karannu mökillä ja se meni häkin taakse, Diudi karkas ja meni sohvan alle ja Hyrrä pääsi juoksupallosta karkuu ja joutu hukkaan. Onneks ne kaikki saatiin kiini. Mun piti kertoo kuulumisii mut rupesin selittää jotai sekoo ja mää en enää jaksa kirjottaa ni heippa.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Aika kulluu nopiaa

Raija, Ritva ja Raila

En olis ikinä uskonu